Często zadawane pytania
Czy produkt jest dostępny?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@herbal24.pl lub telefonicznie: +48 508 283 281
Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email: sklep@herbal24.pl lub telefonicznie: +48 508 283 281
Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
Na Twój adres email (oraz przez SMS) będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Co to jest kontynuacja zamówienia?
Jest to rozwiązanie, które umożliwia dodanie produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do swojej przechowalni. Produkty są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48.605616528.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48.605616528.
Jak dowiem się gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email (oraz SMS) otrzymasz informację o wysyłce Twojej przesyłki. Informacje o statusie są widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.